Newsletter

Regulamin

Reklama

Aktualności, czyli co nowego? - Newsroom

Atmosfera jak w kinie: otwarcie "Audi City Istanbul"

Atmosfera jak w kinie: otwarcie "Audi City Istanbul"

Audi kontynuuje rozbudowę swej cyfrowej sieci sprzedaży. Czwarty na świecie cyfrowy showroom marki – Audi City Istanbul, został właśnie uruchomiony w mieście nad Bosforem. Jeszcze w tym roku, cybersalony sprzedaży czterech pierścieni otwarte zostaną w kolejnych metropoliach. Ponadto, do końca roku 2016, cyfrowe rozwiązania, obecne dotąd wyłącznie w Audi City, znajdą się w blisko 200 tradycyjnych salonach sprzedaży.
 
 
„Stambuł jako młoda, wysoce zdigitalizowana metropolia, jest doskonałym miejscem do wdrożenia kolejnej fazy łączenia salonów sprzedaży Audi ze światową siecią usług cyfrowych ” – mówi Dietmar Voggenreiter, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. „ W ostatnim czasie konsekwentnie doskonaliliśmy wszystkie najlepsze rozwiązania techniczne kojarzące się z Audi City i teraz są one jeszcze bardziej wydajne i bardziej efektywne.”
 
Audi City, to koncepcja showroomu lokalizowanego w najbardziej reprezentacyjnych miejscach wielkich metropolii całego świata, łączącego cyfrową prezentację marki i jej produktów, z indywidualną obsługą i specjalnym doradztwem. Wszystko na najwyższym poziomie, godnym marki segmentu premium. Klienci mogą tu wirtualnie konfigurować swoje nowe Audi na specjalnych cyfrowych ekranach, tzw. powerwall’ach, których wysokość równa jest wysokości pomieszczenia wystawowego. Taki sposób prezentacji pozwala podziwiać wybrany samochód w skali 1:1 tak, jak wygląda on w rzeczywistości.
 
Stambulskie Audi City prezentuje cały wachlarz ofertowy czterech pierścieni, na powierzchni zaledwie 234 metrów kwadratowych. To, rozpatrując miejsca scyfryzowanej sprzedaży, zupełnie nowy standard. Udoskonalone powerwall’e oddają wygląd poszczególnych elementów samochodu z fotograficzną dokładnością, dlatego zindywidualizowaną konfigurację nowego Audi porównać można do wizyty w kinie. Zaznaczyć również trzeba, że Audi City, najnowocześniejsza w tej chwili koncepcja sprzedaży samochodów z Ingolstadt, wyraźnie podniosła efektywność całego procesu sprzedażowego. Koszty zużycia energii, koszty wyposażenia salonu, a także koszty operacyjne, są tu o połowę mniejsze, niż w przypadku salonu tradycyjnego.
 
Nowy, flagowy cybersalon Audi zlokalizowany jest w stambulskiej galerii handlowej „Istinye Park“, jednej z najbardziej ekskluzywnych w tym mieście.
 
Przypomnijmy, że Audi – pionier w dziedzinie zdigitalizowanej sprzedaży samochodów – swój pierwszy salon Audi City uruchomiło w roku 2012 w Londynie. Od tamtej pory, ten innowacyjny showroom zdobył dla czterech pierścieni wielu klientów. Kolejne cybersalony otwarte zostały w roku 2013 w Pekinie i w 2014 w Berlinie. Jednocześnie koncern z Ingolstadt systematycznie rozwijał technikę prezentacji rodem z Audi City tak, by móc stopniowo wdrożyć ją także w tradycyjnych salonach sprzedaży.

Zasoby powiązane


Reklama