Newsletter

Regulamin

Reklama

Aktualności, czyli co nowego? - Newsroom

ALASKAN jednotonowy pick-up RENAULT o światowych ambicjach - PREZENTACJA

ALASKAN jednotonowy pick-up RENAULT o światowych ambicjach - PREZENTACJA

Po wprowadzeniu do sprzedaży w 2015 roku Renault Duster Oroch, pick-upa o ładowności pół tony, Renault przedstawia model ALASKAN, jednotonowego pick-upa o nadzwyczajnym designie. Solidny
i wygodny, jest on doskonale zaprojektowanym samochodem o dużej mocy. Model ALASKAN został opracowany z udziałem inżynierów z Francji, Japonii i Ameryki Łacińskiej, by spełnić zróżnicowane oczekiwania klientów na całym świecie. Jest oferowany z nadwoziem o pojedynczej i podwójnej kabinie, w wersji podwozia z kabiną wyposażoną w krótką lub przedłużoną skrzynię ładunkową oraz
z nadwoziami różnych szerokości. Pojazd został zbudowany w oparciu o bogate doświadczenie Renault w dziedzinie samochodów dostawczych i oferuje usługi, zabudowy i akcesoria odpowiadające różnorodnym potrzebom klientów tego segmentu.

Imponujący design

Nazwa ALASKAN inspirowana była słowem „ALASKA”, które znaczy „Wielki Ląd”. Kojarzy się
z ogromnymi obszarami dzikiej przyrody i przyjemnością przeżywania nowych przygód.

Prestiżowy design modelu ALASKAN jest zgodny z tradycyjnymi kanonami estetycznymi, obowiązkowymi w tym segmencie, a jednocześnie w pełni wyraża tożsamość marki Renault. Okazałe formy nadwozia samochodu zawierają w sobie główne cechy designu Renault wprowadzając powiew świeżości w segmencie pick-upów.

Wyrazisty przód

· Nowa stylistyka modeli Renault jest widoczna w szerokim wlocie powietrza zdobionym chromowanymi elementami. Chromowana listwa podkreśla również dolną część wlotu powietrza. Łączy ona reflektory i tworzy naturalne przejście między grillem a zderzakiem.

· Muskularne linie pokrywy silnika wzmacniają wrażenie solidnej konstrukcji.

· Logo marki umieszczone jest na czarnym, błyszczącym tle.

Charakterystyczne światła przednie full LED w kształcie litery C

· Światła dzienne w technologii full LED o charakterystycznym kształcie litery C.

· Światła mijania i przeciwmgłowe świadczą o mocy pojazdu.

Wyraźnie wyprofilowane zderzaki o atletycznych liniach

· Wymiary ALASKANA sprawiają, że jest to samochód prestiżowy, emanujący mocą.

· Atletyczne, mocno zarysowane formy; potężne nadkola obejmujące 16- lub 18-calowe koła
z motywami diamentu ze stopu metali lekkich.

· Linie nadwozia samochodu kojarzą się z zaawansowaną technologią i trwałością konstrukcji.

©RCD

Imponujący design przodu i muskularne linie nadwozia ALASKANA zapowiadają potężną moc. ALASKAN wnosi powiew świeżości do świata pick-upów i zapewnia klientom nowe doświadczenia, zarówno podczas użytkowania do celów zawodowych, jak i rekreacyjnych.

Laurens van den Acker , Wiceprezes, Dyrektor ds. Designu Przemysłowego

Solidny i komfortowy

© Renault

Tylne zawieszenie z pięcioma wahaczami dla zapewnienia wyższego komfortu jazdy

· Nowe, zdecydowanie nowoczesne zawieszenie tylne z pięcioma wahaczami zapewnia doskonałe zachowanie samochodu na drodze oraz najwyższy komfort wszystkim pasażerom, nie idąc jednocześnie na żadne kompromisy w odniesieniu do właściwości terenowych lub trwałości konstrukcji pojazdu.

· Komfort jazdy jest wyższy w porównaniu do bardziej konwencjonalnego rozwiązania z resorami piórowymi. Dodatkowo ograniczono zjawisko tarcia, niezależnie od obciążenia pojazdu. Konfiguracja zawieszenia z pięcioma wahaczami lepiej tłumi hałasy i drgania.

· Oferowane jest w modelu ALASKAN w wersji z podwójną kabiną.

Wyjątkowo wytrzymałe podwozie na ramie

  • Wzmocniona rama podwozia umożliwiająca uzyskanie ponad jednej tony ładowności to kluczowy element w tym segmencie

- Całkowicie zamknięta rama podwozia modelu ALASKAN, opracowana przez Alians Renault-Nissan, jest idealnie dopasowana do potrzeb klientów, zarówno w eksploatacji samochodu jako wyłącznie dostawczego, jak i do celów rekreacyjnych.

- Zwiększona sztywność ramy zapewnia lepsze zachowanie w czasie jazdy oraz wyższe bezpieczeństwo dzięki zastosowaniu wytrzymałych materiałów.

- Wysoki prześwit: 230 mm.

- Największa masa przyczepy: 3,5 tony.

- Inteligentna koncepcja układu jezdnego podnosząca zdolności terenowe samochodu (kąt natarcia, zejścia i rampowy).

  • Trwałe materiały

- Zabezpieczenie skrzyni ładunkowej przed promieniami UV, podłoga wodoodporna
i antypoślizgowa.

- Solidna i wytrzymała rama podwozia zabezpieczona antykorozyjnie, wykonana ze stali o wysokiej odporności.

  • Wszechstronna i praktyczna skrzynia

- Skrzynia ładunkowa odporna na intensywną eksploatację, krótka lub przedłużona, zależnie od rynku.

- System zaczepów z prowadnicami wbudowanymi w burty oraz czterema pomysłowo rozwiązanymi uchwytami do szybkiego i bezpiecznego mocowania wszelkiego rodzaju ładunku.

- Zasilanie dodatkowe 12 V.

Przestronne i komfortowe wnętrze

  • Kabina: drugi rząd siedzeń zapewnia komfort porównywalny z samochodami osobowymi (promień na wysokości kolan: 589 mm / kąt pochylenia oparcia: 23 stopnie).
  • Bardzo wygodne, regulowane fotele ograniczające zmęczenie podczas długich podróży:

- Cztery, sześć lub osiem parametrów regulacji ze sterowaniem ręcznym lub elektrycznym.

- Fotele z podparciem lędźwiowym zapewniające jednolite rozłożenie masy ciała.

  • Ogrzewanie przednich foteli.
  • Klimatyzacja automatyczna z dwustrefowym sterowaniem temperaturą nawiewu oraz regulacją siły nawiewu na miejsca z tyłu kabiny: wyższy komfort jazdy.

Intuicyjnie rozmieszczone schowki w kabinie, konsola centralna i kieszenie w drzwiach oraz schowki pod fotelami.

inf/zdjęcia/film RENAULT

Zasoby powiązane


Reklama