Newsletter

Regulamin

Reklama

Aktualności, czyli co nowego? - Newsroom

Abarth na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Dubaj 2015

dokument
pobierz +

Kontynuując ekspansję marki na światowe rynki, Abarth debiutuje na Salonie Samochodowym Dubaj 2015, przygotowując się na oficjalne wejście na rynki Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki. Ten ważny debiut jest naturalną konsekwencją sukcesu odniesionego przez serię specjalną Abartha 595: 50°Anniversario, obecną już na tym obszarze. Umocniona doskonałymi wynikami osiągniętymi w bieżącym roku, marka jest gotowa na to nowe wyzwanie. W 2015 roku w regionie EMEA nastąpił wzrost sprzedaży o 59% w porównaniu do zeszłego roku, z ponad 8900 egzemplarzami Abartha 500 sprzedanymi do dnia dzisiejszego.

W Dubaju publiczność może podziwiać nowego Abartha 595 Competizione z silnikiem 1.4 T-Jet o mocy 180 KM oraz mocnego Abartha 695 Assetto Corse Evoluzione, wyposażonego w silnik 1.4 T-Jet o mocy 215 KM. Oba samochody doskonale wyrażają wolę legendarnej marki, która kontynuuje ścieżkę odnowy, pamiętając zawsze o swojej historii i filozofii, w której osiągi zarówno na drodze, jak i na torze oraz cechy techniczne i stylistyczne odnajdowały zawsze doskonałą równowagę.

Wystawiany w Dubaju egzemplarz ozdobiony jest numerem „49", co upamiętnia rok założenia firmy. 31 marca 1949 roku inżynier i kierowca Karl Abarth założył „Abarth & C", z kierowcą Guido Scagliarinim, rozpoczął w ten sposób jedną z najbardziej emocjonujących historii w branży motoryzacji, również dzięki wznowieniu produkcji marki, które dokonane zostało w 2007 roku przez ówczesną Grupę Fiat, dzisiaj FCA.

Na szczególne wyróżnienie zasługuje „serce" wszystkich samochodów z logo Skorpiona: silnik 1.4 T-Jet - ten uniwersalny zespół napędowy, mocny i niezawodny, montowany jest we wszystkich cywilnych samochodach, od sześciu lat w Abarthach 500 Assetto Corse i 695 Assetto Corse Evoluzione, ścigających się w pucharach monomarkowych oraz w najnowszych bolidach startujących w „Italian F4 Championship Powered by Abarth" i „ADAC Formel 4 Powered by Abarth" (w Niemczech).
Wyścigi stanowią zasadniczą część DNA marki, a przystępne koszty udziału i obsługi przyciągają każdego roku coraz większą rzeszę kierowców, z których wielu to ludzie bardzo młodzi, aspirujący do tego, aby pokazać się światu i w przyszłości stać się gwiazdami sportowej rywalizacji.

Marka Abarth reprezentuje jedyny na skalę światową model działalności, pasmo sukcesów, w którym część handlowa wspiera zaangażowanie w wyścigi, a wiedza pozyskana w rajdach i wyścigach jest wykorzystywana w samochodach codziennego użytku. Kiedy mowa o działalności handlowej, nie chodzi tylko o sprzedaż samochodów, ale również montaż zestawów, akcesoriów, licencjonowanie, materiały reklamowe oraz sponsoring. W odniesieniu do tego ostatniego, warto przypomnieć o dwuletnim kontrakcie pomiędzy Abarthem a zespołem Yamaha Factory Racing, którego Abarth jest oficjalnym sponsorem i oficjalnym dostawcą samochodów dla mistrzowskiego zespołu biorącego udział w Motocyklowych Mistrzostwach Świata (FIM) MotoGP, z oficjalnymi kierowcami Valentino Rossim i Jorgem Lorenzo.

inf/zdjecia ABARTH

Zasoby powiązane


Reklama